lunes, 19 de agosto de 2013

Creació de llocs web

Sempre havia pensat de crear un lloc web que aglutinés tota la meva activitat professional. Fa temps que faig webs senzilles pels alumnes amb google sites. El format no m'acabava d'agradar però, perquè tot i que és molt fàcil d'utilitzar, té algunes limitacions. Fa temps vaig descobrir la web wix. Et dóna moltes plantilles diferents i és fàcil d'utilitzar. Doncs ja ho tinc! Amb una tarda he creat la meva web. La pàgina em serveix a mi, per ordenar-me les idees i recopilar totes les meves activitats de manera ordenada, i també als meus alumnes, perquè trobin els materials de les meves classes. Sempre es pot millorar, i encara falten algunes cosetes, però la veritat és que avui n'he quedat força satisfeta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario